vineri, 18 februarie 2011

Tu ce ii spui copilului tau?

M-am distrat copios cand am citit un capitol din romanul "Cum sa uiti o femeie" al lui Dan Lungu - pe aceasta ocazie, vi-l recomand cu caldura, e foarte tare tipul - privitor la relatiile parinti-copii si tampeniile pe care cei dintai ni le debiteaza cand vine vorba de un fapt rusinos... 
Citez: "Desigur, nu mai credeam in balivernele cu barza, insa asta cu putele mi se parea prea de tot. Pana si un elev de scoala generala putea spune ca un copil ia nastere din amestecul salivelor, amestec pe care femeia il inghite si ajunge in burta. Uneori se putea intampla si ca o fata care se asaza pe acelasi colac de WC pe care a stat un baiat sa ramana insarcinata, de aceea peste tot in tara toaletele de femei erau separate de cele pentru barbati. 'Dar acasa nu-i deloc asa!', ripostase Tatiana. 'Nu, pentru ca intre rude nu se prind copiii', ii dadusem eu singura explicatie care imi venise in minte. 'Si atunci la ce am mai avea nevoie de putze?' ricanase Tatiana... 'Cum la ce? La facut pipi!...'" Hmmm, ce ziceti? Nu vi se pare cunoscut? Mie da... Bine, ai mei parinti nu m-au amagit cu chestii dinastea, ei au preferat sa evite subiectul si cel mult sa ma ameninte cu mersul la doctor sa vada daca mai sunt fecioara sau nu... :))) Chiar si daca ma apucam de fumat, tot asta era amenintarea. Dar am auzit pe la altii si m-am pus in pantofii lor si m-am gandit ce naiba o sa scot pe gura cand o sa vina fiul meu sa ma intrebe diverse. Exemple am nenumarate, am sa va spun doar cateva dintre ele si poate o sa ma completati voi cu altele... 
Pe colega mea de banca din generala parintii ei nu o lasau niciodata in tabara scolara sa nu ramana gravida... Ce sa spun, parca daca vroiai musai, nu puteai sa o comiti la scoala... Eu nu luam baietii de mana, ca era grav si rusinos! Iar daca apucai sa o faci erai un fel de curva scolii... Cand ma gandesc acum la ce fac astea mici, mi se ridica parul in cap. Noroc ca am baiat. Un alt exemplu: "Mama, ce inseamna sex oral? Ai vazut ce scrie pe medicamente, ca se iau pe cale orala, asa si cu asta, e un fel de medicament...:))))" Sau pustoaica de gradinita: "Doamna educatore, sunteti o p....da cu cur..." Eiii, cum explicati, ma rog frumos? Ceva de genul, numai golanii vorbesc asa si la noi in casa bla bla bla...
Ma declar un fan inrait al expresiilor de genul: cocosel, pasarica... Sunt innebunita! Acum sa va vad pe voi, actuali si viitori parinti, fosti copii ce-o sa faceti?? Intrebarea mi-e adresata si mie...
Drept incheiere, grozavie de adult trecut de 30, auzita: "eu nu fac sex oral, ca daca inghit si raman gravida!" :))

1 comentarii:

deamyworld spunea...

Stai sa iti spun ceva si mai si: mama prietenului meu este educatoare si de la ea stiu. Cica intr-o dimineata vine la ea o mama disperata ca il gasise pe fiu-su' la el in camera dezbracat, cu o perna sub el, dadea din fund si gemea la greu, iar ea l-a intrebat socata: "mama ce faci?" si el foarte senin i-a raspuns:"fac sex!", asta in conditiile in care copilul era in grupa mijlocie la gradi si iti dai seama ca la gradi nu se vorbesc astfel de chestii.
Adevarul este ca mie imi este tot mai frica sa fac copii, sincer!

Trimiteți un comentariu