luni, 6 iunie 2011

Pensula Sigma F80

Dupa concursul de la Gerovital, am cunoscut o gramada de fete pasionate de beauty, ceea ce a fost un plus pentru mine din punct de vedere al tendintelor si al informatiilor din domeniu. In perioada asta de offjob, cand invat sa fiu si mama, am acordat tot mai mult timp îngrijirii personale. Primul pas a fost pierderea kilogramelor acumulate in sarcina si nu numai a acelora pentru a ma apropia cat de cat de silueta de la 20 de ani. Pana acum cu succes am lasat in urma vreo 11... Pasul doi a fost tonifierea corpului, caci o carne flasca nu-i pe gustul meu. Asa ca am trecut la masaje saptamanale, aerobic, un pic de jogging si mai nou mersul cu rolele prin parc. Pasul trei, ingrijirea parului... luptandu-ma cu un par gras si cu fir subitre, am ales o tunsoare scurta si un sampon bio, rezultatele fiind pozitive. Pasul patru... urmeaza niste evenimente speciale in viata mea... prietene apropiate se marita, iar un make-up desavarsit cred ca pleaca de la baza, adica de la fondul de ten. Cum dintotdeauna am iubit acest produs, nu mi-a lipsit niciodata din casa, asa ca Mirela Niculai prin concursul ei, m-a convins ca ar fi nevoie si de o ustensila profesionista. M-am inscris aici si mi-am zis de ce nu...poate castig si renunt la aplicarea fondului de ten cu degetele.  Deci dragele mele, tineti-mi pumnii stransi ca pensula Sigma F80 sa ajunga la mine!

1 comentarii:

deamyworld spunea...

Oana, te poti inscrie si la concursul meu pt Sigma F80. Te astept cu mare drag :) Pusi tie si lui Raducu :*

Trimiteți un comentariu