miercuri, 8 iunie 2011

Concurs Dea

Cum as putea eu sa o refuz pe Dea cand ma invita la vreun giveaway sau la vreun un concurs... Daca tot am dat startul participarii pe la diverse concursuri in urma carora as putea castiga niste produse de beauty, mi-am zis ca nu am nimic de pierdut sa-mi incerc norocul si cu cel lansat de ea. Si pentru ca am incredere in evaluarile ei facute  diverselor produse, m-am inscris, ce-i drept mai tarziu, la concursul lansat pe blog propriul care are drept premiu o pensula Sigma pentru aplicarea fondului de ten, pudrei, blushului. Chiar imi doresc aceasta pensula pentru ca mi-ar reduce considerabil perioada de timp pe care o pierd cand ma "manjesc pe fata" cu fondul de ten si apoi ma spal pe maini de o suta de ori. Am urmat pasii cu atentie, iar acum astept cu nerabdare rezultatul final. Poate am noroc... o singura data am castigat ceva in viata, poate o sa reusesc si acum!!!! Bafta tuturor fetelor inscrise!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu