luni, 13 iunie 2011

Sampon cu rozmarin bio-organic pentru par gras


De ani de zile, ma lupt cu un par gras si cu un fir subtire. Am incercat toate metodele posibile si imposibile, inclusiv pe cele babesti cu usturoi, gaz, galbenus de ou etc si nu s-a schimbat absolut nimic. Mai mult, dupa nasterea fiului meu, am trecut printr-o perioada buna - parul parea mai des si cu volum), dar bucuria nu a tinut prea mult si m-am intors de unde am plecat. Am recurs la taiere de par si la trecerea la o frizura mai baieteasca. Batalia cu parul meu cel gras nu am s-o castig vreodata, indiferent de ce ar spune si promite diverșii producatori de bunuri cosmetice din lume. Totusi nu ma las combatuta! La ora actuala, imi incerc norocul cu un sampon bio cu rozmarin. Nu mi l-a recomandat nimeni, pur si simplu sapand netul, am dat de pagina asta si am admirat produsele si cum trec printr-o perioada bio (ca cica asta e tendinta acum), m-am hotarat sa-l cumpar, desi mi s-a parut un pic cam piperat la pret - 30 ron .
La detaliile despre produs, pe site, se poate citi:  "Samponul cu rozmarin curata scalpul si indeparteaza excesul de sebum, lasand parul moale si lucios, datorita actiunii otetului de plante. Compozitia bogata in proteine de grau este asemanatoare cu cheratina firului de par, de aceea hraneste si intareste firul de par de la radacina. Uleiurile esentiale si apa de lavanda imbunatatesc proprietatile sale de curatare si adauga un parfum subtil. Termen de valabilitate: 6 luni de la deschidere. Produs certificat Ecocert si aprobat de Cosmebio. Contine: apa de levantica, otet de plante (levantica, rozmarin, salvie, cimbru), proteine."

Feedbackul meu: la faza cu scalpul curatat si excesul de sebum indepartat, le dau dreptate. Intr-adevar, imi curata parul si pielea capului foarte bine, incat firul de par scartaie. Sa nu va speriati daca nu face spuma ca un sampon obisnuit. Ideea e sa puneti pe par cantitatea necesara, sa-l intindeti pe toata lungimea lui, sa procedati in mod obisnuit si sa-l lasati vreo 5 minute acolo. Garantat spala! Parul meu e moale de la mama natura, asa ca despre urmatorul beneficiu chiar nu stiu ce sa zic. Cat despre intarire si hranire... aici am mici indoieli.. probabil, dar nu la mine, parul imi cade destul de mult. La faza cu parfumul subtil, imi vine sa rad. Nu e un parfum neplacut, dar senzatia mea din baie este ca ma pregatesc sa fac de mancare. Miroase a ciorba... de legume sau ceva asemanator. Concluzia finala: nu ma mai spal atat de des, parul meu se ingrasa mai putin! Macar atat... Daca aveti curiozitatea sa-l incercati, va invit si astept si parerile voastre despre el.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu