miercuri, 9 martie 2011

Sa imi traiti fetelor!

Acest text va este dedicat voua, dragele mele... inspiratia mea este intr-o pauza continua... cele mai bune ganduri, poate si cele mai frumoase imi trec, culmea, numai prin locurile cele mai ciudate, iar tastatura ma sperie, nereusind sa pun pe hartia virtuala ceea ce vreau sa exprim eu cu adevarat. A fost ziua noastra, ziua noastra de femei, mame, sotii, viitoare sotii si viitoare mame. Dar ce a fost mai interesant e ca a fost ziua noastra de prietene, prietene de atata amar de vreme... unite de bancile unei scoli, sa zicem superioare, care ne-a adunat pentru a ne da mai tarziu, dupa 14 ani, forma si continutul de acum... Am evoluat impreuna, am ras de ne-au durut burtile, am plans impreuna, voi mai mult impreuna ati calatorit si petrecut... nu imi pare rau, nu v-am abandonat, am aparut si disparut, iar acum sunt bucuroasa ca ne putem conecta una la cealalta si putem savura o stare minunata... aceea de prietenie. Pentru mine, azi, timpul s-a oprit in loc, m-am delectat cu fiecare moment, pahar de vorba, vorba de duh, si nu aveti idee ce seara a trecut peste noi. Va multumesc ....si daca vi se pare stupid textul, dati-i un delete din mail si faceti bascalie de mine.
In loc de declaratie de amor ghebos, fredonez incet:
"E destul de mica camera mea
Dar încap toti prietenii mei în ea
Stau în picioare se aseaza pe jos
În rest sunt cuminti si vorbesc frumos.
Hai la multi ani si pe data viitoare!!!! Va pup si va iubesc!
 

1 comentarii:

A G British Centre spunea...

super seara, Oana! trebuie sa reeditam! mai des! pup si spor la scris! :) mi-a placut!

Trimiteți un comentariu