duminică, 27 martie 2011

Cum l-am cunoscut eu pe Bogdan Ota

Simplu... In momentul in care o prietena m-a adaugat grupului lui de sustinatori pe Facebook si eu am accesat linkul cu inregistrarea video de la emisiunea "Norway got talent", considerata kitschioasa de unii  - cred ca faceau referire la cea romaneasca, desi, din unele considerente, nu este chiar atat de rea varianta noastra Ce s-a intamplat la vizionare... pai, intai m-am enervat cumplit cand am auzit ca pe romani nu-i intereseaza, dar apoi mi-am revenit ca, in ultima perioada, oricum suntem adeptii prostului gust - vezi ce se difuzeaza pe la TV - iar, la final, am plans - acum o sa ziceti ca urla hormonii in mine, fiind proaspata mamica - si am plans si dupa mult timp am gasit un motiv sa nu-mi fie rusine ca sunt romanca. Multi europeni te fac sa te simti mic si prost, pentru ca nu te accepta,  pentru ca sunt spalati la creier de mijloacele de comunicare in masa, pentru ca mai sunt cate unii care au grija sa-ti faca o campanie de promovare "pozitiva"... bine ca mai exista si cate un reprezentant al nostru care ii invata ca nu toata padurea e formata din uscaturi.
Poate va intrebati de ce il promovez atat? Nu am nici cel mai mic interes... ci, pur si simplu, am admirat dintotdeauna oamenii care si-au descoperit calea in viata si nu s-au abatut de la ea. Stiu suna a cliseu, dar este al naibii de adevarat. Nu e numai Bogdan, mai sunt si altii stiuti sau nestiuti - vezi Ion Barladeanu - iar norocul nu este egal cu talentul lor. Norocul si soarta ti-o mai si faci, dar daca te lovesti de usi inchise, ramai doar cu talentul. Si ce ai rezolvat? Poate asa cum au spus unii oameni este Richard Clayderman al Romaniei. Eu tot ce ii doresc este sa-si implineasca visul: sa faca ceea ce stie in fiecare zi si sa-l faca din ce in ce mai bine. Si sper ca familia lui sa fie extrem de mandra de el! Acum vorbeste mama  din mine care viseaza in fiecare zi la viitorul fiului ei de doar 9 luni. 
Ii tin pumnii si string din toti rarunchi, ca la stadion: Hai Bogdan, Hai Romania!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu